יצא לי להכיר לו מעט אנשים שאמרו לי
"עינת, כשאני ב 1-1 אין לי בעיה בכלל, ברור לי איך לסחוף ולמגנט
אבל כשזה מגיע לקבוצה או קהל או ישיבה.. הכול והקול, פתאום נעלם"
אז החלטתי להקליט פרק לכל אלו שהם האנשים
הכי מעניינים בחדר,
לכם אלו שהמילים זורמות לכם בלי מאמץ,
שהשנינות בשיאה ואתם מרגישים הכי בנוח בשיחה
אבל כשאתם נכנסים לישיבת צוות,
או ארוחה משפחתית מורחבת או מפגש רב משתתפים
משהו בכם ננעל.
פתאום כל רעיון שעולה לכם בראש
עובר סדרת חינוך וביקורת עצמית קשוחה
של "האם זה נכון לומר את זה עכשיו.." "האם זה מספיק חכם"..?
ובזמן שאתם מתלבטים, מישהו אחר לוקח את עמדת השיחה ואתם
נשארים בשתיקה.
זה לא שאין לכם מה לומר,
להיפך.
הראש שלכם מלא תובנות מעולות
הבעיה היא שהמעבר משיחה "אינטימית" ל"במה" קבוצתית
מפעילה אצלנו מנגנון הגנה טבעי והישרדותי
שגורם לנו להשתתק.
בפרק שהקלטתי כאן,
אנחנו נפרק יחד את הפרדוקס
למה הדינאמיקה הקבוצתית הזו משתקת אותנו,
איך זה קשור לפחד משיפוט
ואיזה צעדים קטנים יכולים לעזור
להביא את אותו הקסם של השיחות האישיות למרכז הבמה והשולחן.
אפשר להצטרף לקבוצת הוואטספ שלי "לגרום לזה לקרות"
ולקבל עדכונים על פעילויות בחינם ובתשלום
בנושאי הובלה, הדרכה וצמיחה אישית.
קישור לקבוצת הוואטסאפ כאן >
https://chat.whatsapp.com/CYQKCD3meQ9FKYRaGlPqEZ